short update


Var ett tag sedan jag blogga känner jag. har haft fullt upp med tenta förra veckan och nu praktik och ja nu är jag sjuk..

Börjar förra veckan, tenta som sagt. Jag kan inte svara på om den gick bra eller dåligt. Det jag vet är att jag skrev så väl jag kunde på alla, men jag har en tendens att bli enormt stressad under salstentor och kanske skyndade på mitt skrivande något vilket kan vara negativt. Fast det är inget jag har tid att grubbla på nu. Bara och hoppas på det bästa. :)

Under helgen tillbringades många timmar i stallet. Norre är bra i sin hov igen. ♥ Ena dagen var min älskling med och red, han var super duktig (bilder på facebook). Och andra dagen hade jag med mig bästa Angelica som också fick en lektion på hästryggen. :) Det är faktikst riktigt roligt att lära ut ridning.... ;)

Jaha den här veckan startade min praktik. Jag har flyttat med min handledare till ett nytt hus inom enheten. Det är bara en avdelning i hela huset, en syskon avdelning (3-5 år) med 20 barn. Inte helt nytt med mig men första gången jag är permanent på en syskon avd. Det ska bli kul och en utmaning. Dock klarade jag bara av två dagar innan barnbacillerna hade besgreat mitt imunförsvar. Det är helt sjukt att jag inte klarar av dem. :(
Så nu är jag i alla fall hemma med halsont ovh huvudvärk. Hade feber igår men inte idag. Så kanske att jag kan åka dit imorgon igen.

Känner mig dock ganska matt för stunden. Har precis dammat och dammsugit och jag vill lova att det tog på min krafter så vet inte riktigt hur jag ska klara av en faktiskt väldigt stökig barngrupp imorgon. Får sova på saken.

Bara 11 dagar kvar till Egypten :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0