another day will rise


Sitter i skolan, alldeles för tidigt en måndag morgon. Men vad gör man när ett tiotal hantverkare knackar på klockan 7 på morgonen och vill byta dina fönster. Jo man åker snällt iväg för ingen har väl lust att trängas med dem i en liten etta.
Så börjar känna mig lite sliten, är inte van att stiga upp före klockan 6, och ännu mindre roligt är det när man har sovit som en kratta hela natten! Fast jag kommer iaf hem till nya och fina fönster på eftermiddagen.

Och ont i nacken har jag..

Idag blir det städning (såklart) och sedan plugg. Känns som om jag inte kommer igång riktigt med tentaplugget. Vet liksom inte riktigt vad jag ska plugga på mer än orden. Usch, känner mig så förvirrad. Blä. Får inte glömma och söka till vårens kurser nu innan ferdag också!

Nej, frukost time?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0