one week


Idag är det exakt en vecka kvar tills vi åker till Egypten. Det kommer bli så underbart! ♥

Helgen har varit riktigt bra. I fredags träffades alla flickor och röjjde loss. Super mys. :) Blev dock ingen krogenrunda för mig. Väldigt skönt faktiskt. I lördags hade vi shopping dag jag och älskling. En ny kamera inhandlades, nya duschstänger och en massa julpynt! :D Riktigt mys. Igår jobbade C så jag passade på att åka till stallet en stund och pussa på hästarna. Kommer inte se dem på ett par veckor nu ju..

Idag har jag praktik. Känns sådär. Jag mår egentligen inge vidare. Ont i halsen, matt och ont i bihålorna. Ska packa ner varma kläder för jag tror vi ska till skogen idag. C kände sig också lite dålig igår så jag hoppas inte han har blir sjuk han också..

Love
josefin
2010-11-04 @ 00:58:20
URL: http://maaybee.blogg.se/

Hejsan!

Det där med min blogg funkade inte så bra! Såg din kommentar nu :$ har du fortfarande böcker kvar? Börjar lärarens arbete på måndag =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0