listen to your heart


Nu är det inte många dagar kvar. Idag har jag vart med på inskolningar från förskola till förskoleklass. Spännande att se barnens reaktioner och hur pedagogerna behandlar situationen. Imorgon är det förskolansdag så då ska hela enheten samlas och sjunga och ha aktiviteter tillsammans. Kommer bli roligt hoppas jag. :) Har ju vart sjuk lite så ska dit en eller två dagar nästa vecka också. Sen är det tentaskriv som gäller till 200%...!

Jaha. Till helgen kommer min sötaste lilla Valter och hans mamsi och papsi. Så på fredag ska jag spendera kvällen med dom. Kommer bli mys. Sen kommer min darling runt nattetid.. På lördag ska vi vara hundvakt åt Yonna så det blir långpromenad och vad vi nu mer hittar på. Sen ska det hinnas med ett besök hos Angelicas nya lägenhet. Måste kika in nu när allt blivit klart. :)

Ska hinna med lite plugg ihelgen också och kanske en ridtur? Jopp. Sugen som attan. Ska nog ha en tredje vithelg i rad...








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0