sex on fire


Har bestämt mig för att inte lämna in tentan till det angivna datumet, för har ine kommit så pass långt som jag borde. Men ska plugga så mycket jag pallar med fram tills jag börjar jobba och förhoppningsvis vara klar före det.
 
Idag har jag vart hos tandläkaren. Lagade ett hål. Gillar verkligen inte att gå till tandläkaren. Tack vet jag bedövning. Dock satt den i jäkligt länge efteråt och det är rätt drygt att gå omkring och inte ha någon känsel i halva munnen. Nu har det släppt och jag har faktiskt lite ont när jag biter ihop.. Hoppas det går över snart.

Just nu har jag Gossip-maraton har missat massor med avsnitt. Darling kommer nog hem any minute också. Ikväll ska jag hänga med min Malin. Like much. Får se vad som händer. :)

Imorgon ska jag och C till Tullgard eller vad det heter på någon form av jaktmässa/marknad. Kan bli skoj om det är fint väder.


Sjukt sugen på godis är jag.. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0