försökte vara duktig ..


Nyss anlänt hem från fotbollsträning. Den var kul men framförallt den gjorde ont.
Och vet ni varför?
Jo imorse fick jag den briljanta idén att ge mig ut på en löprunda! Mycket stolt över mig själv förövrigt måste jag säga. Hur som helst letade jag på ett par gamla inomhusdojjer som jag tänkte att jag kunde löpa i. Skit smart. Efter typ 1 km hade jag ett skavsår lika stort som en femma så det vara bara att ta av sig skon och gå hem. Illa. Köpte compeed skavsårsplåster och satte dit och laddade för denna kvälls träning och tänkte att det nog skulle gå vägen. Jo tjena, fotbollsskon klämde ju skönt kring hälen. Efter 60 minuter och massa spel- och passningsövningar fick det va. Sprang och spände mig så jäkligt så jag fick ont i fotlederna.
Inte bra Martina.

Så min vill ha lista börjar bli riktigt lång nu och den toppas av skoköp. Förutom ett par ordentliga löpardojjer behövs ett par bra grusfotbollsskor och nya benskydd absolut. Sen vill jag ha nya pumps, några nya tygskor i snygga färger, ett par nya jeans, några fräscha sommar linnen sen kommer saker som en elvisp, ny ipod och ja listan kan göras oändlig. Suck...

Helgen -> Party!
Me like.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0