till the end of time


Idag skulle vara min första arbetsdag. Det blev inte så. Ingen info eller schema har kommit inflygande så vad ska man göra? Inget svar när jag mejlade dem idag. Får ringa imorgon och kolla läget.. Lagom irriterande men samtidigt mycket skönt att vara ledig så kan faktiskt inte klaga!

Idag har det vart storstädning på Dragverksg 75. Känner mig riktigt nöjd. Har plockat ut massa skit som bara ligger och skräpar.. min trasiga stereo bland annat. Imorgon ska tv'n läggas ut på blocket. Hoppas att man kan få den såld, annars hamnar den på tippen.

Har hunnit med en sväng till metropolen Kolbäck för att hälsa på Angelica. Blev en promenad i solen och tjejsnack. Underbart. Vet inte vad jag ska hitta på imorgon eftersom det verkar som om jag inte ska jobba heller. Funderar på en ridtur eller ta ner mina tavlor och fixa dem, vilket tar ett tag. Hm. Får se imorgon när man vaknar. Jag och lillebrorsan ska i alla fall plåta oss på eftermiddagen/kvällen. Ska bli kul. Ska bara hitta nåon bra outfit.

Fotbollen skippar jag den här veckan. Det är bara inte kul just nu.
Ge mig en häst istället!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0