på mälardalen


Sitter i skolan och slöar. Har precis renskrivit mitt snack till redovisningen. Den kommer nog gå fint. :) Vi är färdiga för idag, men orkar inte åke hem.. Eller jag vill åka hem men känns onödigt eftersom jag om en timme ska befinna mig på apalby, hos sjukgymnasten, som ligger granne med skolan. Blir ju bara hem och vända liksom. Hade jag varit rik så kanske. Istället slöar jag här i bibblan framför fejjan och annat jag hittar.

Ikväll är det match, min inställning är att jag ska springa tills jag inte längre kan andas eller mitt hjärta hoppat ur. För nått åt det hållet kommer ske. Kommer nog inte palla länge. :( Vem bestämde att jag var tvungen och få både astma och pollenallergi? Orättvist.

Imorgon är det ingen skola eller annat. Skönt. Ska bara vara hemma med älskling samt plugga och träna på redovisningen.


Kanske ska gå och köpa en glass nu? Är lite sugen..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0