what to do?

Träningsverk är ju alltid värst två dagar efter, hur kommer det sig igentligen? Mina axlar och armar + rygg känns det lite i må jag säga. Kanske också att man känner av lite efter all twister igår.. :) Ja twister i massor blev det igår när vi firade Therese. Det var skojjigt faktikst. God mat, fika och trevligt sällskap ger en lyckad kväll. :) Nästa vecka blir det nog utgång igen, me like! Helgen efter det blir verkligen problematisk, tre olika grejer halvt inbokade. Vad ska jag välja, göra, ha råd med? Fira pappa som fyller 60 år, åka till sälen eller en tripp till the studio och fotas? Jag har ont om pengar och alla alternativen är rätt dyra, men sälen lär kosta mest så for nog lov att hoppa det. Sen vill jag gärna åka till the studio men jag kommer å andra sidan inte ha råd att köpa några bilder. Så det lutar åt pappa vilket är iofs var ganska självklart. Dock har jag inte råd att ta mig ner, iaf inte med tåg. Kan endast ta mig ner om jag har någon att samåka med dvs faster eller syster. Så veckan går åt till att lösa det, sen får vi se vart det bär. :)

Idag har det varit 200 % slapp. Grymt skönt. Imorgon blir det 200 % plugg och träning. Sen ska jag storhandla det är kul.
:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0