bara två år kvar nu då


Jaha nu är man inprincip klar med den första terminen på inriktningen. Väntar bara på svar på tentan jag lämnat in och sen betyget på grupparbetet. Vi får se hur det går med det. Bra förhoppningsvis. :) Nästa vecka startar den andra terminen på inriktningen. Kommer bli en tuff vår också säkert men det börjar vi inte oroa oss för nu utan tar det nästa vecka. Ihelgen ska jag bara koppla av hemma hos pappa. Vet inte om det är nått inplanerat men för mig går det bra att bara vara hemma och mysa. Kommer bli skönt hur som helst att komma bort några dagar.

Nästa vecka blir det förutom skola och jobb, ihop montering av mina möbler och uppsättning av hyllor m.m. Hoppas få klart i lägenheten till lördag då det blir kalas :D Just nu ser det ut som ja jag vet inte. Kaos är det i alla fall. Halvt möblerat, kartonger och gamla möbler överallt. Skönt att man ska åka bort ;)

Har ju haft ont i armhålan i flera dagar. Det har äntligen börjat ge sig! :) Fortfarande lite öm och svullen men kan röra armen hyffsat bra nu så det är skönt. Så nästa vecka bör jag kunna sätta igång och träna på allvar också. Om jag hinner vill säga. Nej nu ska jag fortsätta packa det sista.

Ha en trevlig helg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0