22


Imorgon är det dags att bli ett år äldre. Så fort tiden går. Minns det som det vore igår när jag fyllde 18. Suck, vilka minnnen. :)

Det har varit en väldigt bra vecka hittils måste jag säga. Helgen var great hos pappa. Bara slapp, god mat och gott sällskap. Film, rockband och wii stod på schemat för det mesta. Julklappar blev det också, fick ett nytt objektiv till kameran. :D - Tack pappa!

Skolan började igen igår. Fyra dagars lov, det är ju verkligen ingenting. Fast det är bara att kämpa på! De har slagit ihop v-ås och e-tuna klasserna så att vi har blivit en enda stor. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Kan vara både  bra och dåligt. Jag som äntligen börjar känna mig hyffsat lugn för redovisningar och sånt, så ska dem fördubbla min publik och med en massa folk som jag aldrig träffat förr. Har aldrig gått med några från e-tuna. Vi får se hur det går, jag fick i alla fall behålla min grupp ett tag till och det är jag glad för! :)

Idag var det inläsning av litteratur, men jag har inte fått hem mina böcker så har bara haft mys idag :) Har fixat och trixat med mitt hem, hälsat på Angelica sen har jag spenderat kvällen på min gamla kära gymnasieskola. Det var trevlans att träffa gamla klassisar och lärare. :) Det är skumt hur man efter nästan tre år kan gå tillbaka dit och känns sig så hemma där, som om man inte vart borta en dag. Saknar den där tiden ibland, det gör jag.

Ja som sagt imorgon är det födelsedag. Kalas blir det för mina käraste vänner på lördag (+ röjj på bmb!) och för familjen på söndag. Blir trevligt och kul att visa alla allt nytt jag gjort med lägenheten. :) Sen får man ju paket också kanske och det är inte helt fel ;) Så hoppas på en lyckad helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0