i soffan med voffsarna


Jag sitter i en soffa i ett hus med en stor vovve som sover på mina fötter. Mys. Husvakt eller kanske mer djurvakt över natten. Så blir upp tidigt imorgon och fixa stallet och vovvarna innan skolan. Sen blir det redovisning igen. Sen tillbaka hit och ta in pållar och ut med vovvar igen. 
Åh just det mest glad för jag har klarat min tenta! :D Och vi fick även G på grupparbetet. Så nu har jag alla poäng jag behöver, mest onödigt att söka dispans men man vet ju inte hade jag inte gjort det hade jag väl inte klarat nått av det.
Helgen kommer bli lugn för min del, I think. Har ont i halsen och vill verkligen inte bli sjukling igen. Har ju lyckats hållt mig frisk en hel månad, hallå! Men man börjar ju bli van vid det här laget.



- Mest ridsugen! Ge mig vår och gröna ängar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0