I know what it is


Jag har insett att jag fått magkatarr igen därav illamåendet. Orkar inte. Brukar ha det när jag känner mig stressad. Har jag nått att stressa för nu? Nej. Jo att jag inte har nå pengar kan ju vara en anledning? Jag har exakt i denna minut 7,65 kronor på mitt kort. Kul? Nej inte direkt. Låt veckan gå fort, låt det bli torsdag så jag får mitt studiebidrag. Spyr bokstavligen på detta.

Var ut och fick mig lite frisk luft idag. Tog med mig kameran och dokumenterade "dagen efter snöstorm". Skojja inte vad snö det har kommit. Sjukt. Hoppas det seriöst börjar smälta snart. På torsdag drar jag till Göteborg igen. Denna helgen ska spenderas i skandinavium där det är hästar i massor. :) Like! Kollade just in hemsidan. Varje år lottar de ut en häst och i år vill jag verkligen vinna! Det är ett sto efter Eighty Eight Keys, det vill säga min favorita favorit hingst! Bara måste ha! Vet vart mina pengar kommer gå iallafall. ;)

Rysare det var på OS igår då, shit. Vilken körning från svenska herrlandslaget i längd. Hallå imponerad! Det resulterade i två nya OS-medaljer, ett guld och ett brons. :D Ikväll är det skidskytte och imorgonbitti blir det upp klockan 06.00 för att se hockey, Sverige - Finland!

Nu; plugg.




          

         

          




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0