hästhästhästhäst


Göteborg Horse Show it is för hela slanten. Just nu dock är jag hemma hos far min. Jag har nyss vart ute och släppt ut pållar och mockat skit. Nu sitter jag och myser med hunden. Dem andra rider och jobbar. Ska åka in till Göteborg till kl 17 idag och titta på hoppning och gå mässan. :) Jag har knäppt sjukt mycket kort. Men dem får ni se senare om jag orkar lägga upp :D Måste nog korrigera en del först.

Jag hoppas jag kommer kunna ta mig hem imorgon eller på måndag. Det har nämligen börjat lysa en lampa i mammas bil. En lampa som signalerar att det är något med motorn. Ja vi får väl se vad som händer. Typiskt. Bara för jag har den nu liksom.

Åh jag kunde inte hålla mig för att se vad jag fått på tentan, hade tänkt vänta tills jag kom hem fall det gått dåligt. Men jag fick G som tur va :D

Nej nu tror jag hunden vill leka han står här med en tuggleksak och gnäller. ;)



Ge mig inte en massa förhoppningar nu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0