yours sincerely


Att vara tjej är fan inte kul alltså. För det är den där veckan en gång i månaden som man har är så jävla pissig! För man mår inte bra då alltså. Värmekudde och choklad är det man lever för.. Sen har man en förkylning på gång i kroppen. Det lär ju inte göra saken bättre i liksom.

Borde ha arbetat ett par timmar idag, men pallade inte. Får ta det imorgon efter sjukgymnasten om jag kan gå. Och eventuellt blir det fotbollsträning också, jag hoppade ju i måndags och vi har match nästa vecka så lär ju träna.. Fast kanske inte kan träna eftersom jag är på väg mot en sjukperiod. Vi får se.




Jag hade tråkigt på rasten så kladdade lite i mitt block... önska att man var sådär grym på att rita som min vän Jenny!




Ge mig helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0