scream


Man blir på så bra humör när man börjar dagen med att slå sönder glas.. Klumpigt Martina, klumpigt. Aldrig lär man sig.

Jag ska snart åka och tanka sedan styra min gamla ford mot Kolbäck och umgås lite med Malin och Jojo. Najjs. Sedan blir det lunch och därefter jobb, men har bara två och en halvtimme idag. Skönt! :) Sen måste jag plugga. Buhu. Det ska komma någon som ska kolla om det finns några fuktgrejs i min lägenhet idag tror jag, förhoppningsvis kommer han när jag är hemma. Gillar inte och ha folk här när jag själv inte är hemma. Man vet ju aldrig liksom.

Imorgon är det skola hela dagen. 9-16. Och på fredag blir det shopping med min bror tror jag. Antingen i stan eller kanske Örebro? Vi får se. :)

Lördag - partaj - nykter eller onykter?


Sazza
2010-04-07 @ 13:10:22

Onyktert ska det vara! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0