I'm goooood!


Jag fick VG på min tenta! Helt sjukt! Jag har seriöst aldrig vart så orolig över en tenta som jag vart för denna, var verkligen helt hundra på att jag skulle få komplettera eftersom jag i princip skrev den på två-tre dagar. Så nu är jag sjukt stolt. :) Mitt första VG på en hemtenta. Me like very much.

Tänkte fira med en promenad nu när jag kom hem men hann bara gå i 10 minuter innan regnet kom så blev en rätt kort runda. Tur att det är fotbollsträning ikväll. :) Laddad till tusen för den eftersom jag missade i måndags. Hoppas på en träningsmatch ihelgen kankse? Skulle vara kul och få känna lite på hetluften.

Imorgon blir det Örebro med min älskade bror. ♥

 

I was alone, I took a ride,
I didn't know what I would find there..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0