xQ"#¤ASF4345TERg&u/rIrU5HgWqfr


Därför hatar jag att spela mot Sura för går man inte ur den matchen med skada så är det med ett gultkort. Och det var så det blev! Men vänta, domarn glömde ju skriva i det i rapporten så jag fick ju egentligen inte något. Det fick ingen av de ptja typ åtta spelarna som han gav gultkort. Var bara Marie som fick sitt röda. Inte ens resultatet hade han rätt. Vad är det för en jäkla domare som delar kort hejvilt sen inte skriver med dem i rapporten!? Ja glad ska jag väl vara att jag inte har ett gultkort som ligger och släpar. Men bra irriterad är jag.

Bra irriterad är jag på skolan med. Har mejlat läraren att jag inte får tag på boken som vi ska har och att bokhandeln inte vill beställa hem den och så vidare. Så har hon lagt ut en länk med boken i pdf-fil på blackboard. Utan att säga till så hade man sett det ja typ igår hade man ju kunnat vara halvvägs nu med uppgiften, men nej nu får man skriva allt imorgon samt läsa den där skiten på 250 sidor. Blir så fucking trött på allt!

Tokig blir jag riktigt tokig!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0