It's such a beutiful day!

Idag har det vart eller är det en bra dag faktiskt.

Har vart och och hälsat på i gamla skolan. Mycket trevligt! Man minns både bra och dåliga saker när man vandrar i vår korridor där. Men det som jag minns allra mest är hur mycket jag utvecklades under de där tre åren. Jag växte så enormt som person på den korta tiden och började verkligen hitta mig själv. Sen hade jag mitt sabbats år när jag jobbade då stannade jag av lite, men sen förra sommaren och första året på högskolan då kändes det som om jag börjat hitta rätt. Börjat hittat mig själv på riktigt. När man gör det vågar man släppa på så många gränser och släppa in folk på annat sätt. Det är en skön känsla. Jag vågar till mig ställa mig framför en massa folk och snacka om precis vafan som helst. Så bra är det!

Kikar på idol nu. Sen ska jag nog se min all time favourite pirates of the carrabien. Malin kommer vid elva sen när hon slutat arbetat. Vi ska kika mer film och mysa innan hon ska vara fyllechafför åt sin söta syster :)

Imorgon ska jag jobba en liten stund sen åka ut till Napolie som har lite semester denna vecka tydligen. Och på kvällen blir det partyyy hos Maria med utgång för jag vill möta upp mina andra bruttor såklart :)

Ja så ligger det till. 




                                                                                                                 that smile is all mine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0