tro inte på allt ni hör


Jag bryr mig inte särskilt mycket om vad folk tycker och tänker om mig. Jag är den jag är och jag trivs jävligt bra med det. Dock är det lite skrattretande att höra massa rykten om sig själv, saker man gjort eller personer man träffar. Men det är ju så typiskt när man kommer från en liten håla där alla tror sig veta allt... Okej om de faktiskt stämde men när de inte gör det är det ju som sagt skrattretande.

Haft en bra helg hos pappa :) Skönt att vara hemma igen. Men nu är det två veckor med äckligt mycket plugg och jag är fortfarande sjuk. Orkar inte ta tag i något nu så det blir film istället, Benjamin Buttons - älskar den filmen :)

Imorgon är det plugg, plugg, plugg och jobb. Och förhoppningsvis när jag kommer hem så har det kommit upp nya tapeter :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0