någon hamrar på mitt huvud


Att vakna med huvudvärk är alltid lika trevligt. Har haft ont i huvudet i flera dagarn nu. Orkar inte med det här. Vetefan vad det är? Om det är bihålorna? Nått med synen eller stress? Blir en lugn helg och nästa vecka, får se om det hjälper. Inte så mycket med skolan nu ett tag, skönt.

Igår var det jobb sen packa kassar hela eftermiddagen med Madde och Marie. Kväll blev lugn så klart. Kikade idol med Madde och Jojo, mest skönt. Idag vet jag inte vad som sker, det får tiden utvisa. Orkar inte planera något.. Vill ha en sådan där fin höstdag med sol så jag bara kan få skritta ut en sväng med pållen. Känner att jag behöver det just nu. Kanske imorgon. :)




Girls, vi måste planera nyår. Stuga? Sälen? Jag är på! 
madde
2009-10-25 @ 16:55:22
URL: http://madeleinehjelm.blogg.sw

jag är på :D

madde
2009-10-25 @ 16:55:43
URL: http://madeleinehjelm.blogg.se/

jag är på :D

Pia
2009-10-27 @ 17:07:07

får inte ledigt så jag kan inte följa med. här måste man planera allting ett år i förväg du vet. URK! ) :




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0