i n c o m p l e t e


Det känns fucking tomt...



Anyway..
Mitt huvud är något bättre. Den här taktiken med att inte stressa funkar ganska bra. Ska försöka hålla det så också. Bara att inte försöka tänka så mycket på vad man måste göra. Försöka iaf. Så eftersom jag känner mig bättre idag, gick det rätt bra och jobba. Åkte till doktorn men fick ingen tid än eftersom mina papper inte var klara. Dåligt. Men har ju som sagt kännt mig lite bättre. Fast ska försöka få en tid snarast ändå. Orkade inte gå till optikern. Gör det imorgon. Var hundvakt istället. Mamma släppte av en sjövild Yonna här när hon skulle på stan. Hon fick ligga på mammas jobb hela dagen igår och sen hemma hela dagen idag. Det resulterar i en galen hund. Men vi var ute och lekte i en och en halvtimme :) Skönt.

Imorgon stan med Malin :D

Senare på kvällen bjuder världens snällaste storasyster sin bästaste lillebror på middag och bio :) ♥

Träligt att man tydligen missar festen men whatever kanske våldgästar där efter :)
Vill göra nått kul på lördag!?



-->  Söndag big match :))



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0