Done, done and done


Blev klar med hemtentan igår. Satt i skolan från kl 08.00 till kanske 18.30 eller nått och skrev på skiten. Det var rätt skönt att sitta där. Jag och Carro bara. Fan vad vi flummade iväg ibland dock.. ;) Men vi grejade det ändå! Duktiga flickor som vi är. Nu är det bara att ta nya tag inför nästa del i kursen.. Blir till att investera i några nya böcker imorgon efter jobbet.

Har jobbat idag också. Sen nu sitter jag och lunchar hemma, plättar var det på menyn. Ska snart bege mig till stallet för ska åka med R-M till djursjukhuset med Napolie. Hon har haft hosta och feber i nästan två veckor och medicinen hjälper inte :/ Undrar om hästar kan få svininfluensan?

Ikväll ska jag ha BH-party. Mamma och Moster med väninor kommer + efter lite ändringar och en sista minuten inbjudning, Angelica och Bella. Ska ha ett till party sen för alla mina vänner:) Promise!

Hare Gött!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0