Hopp i galopp.


Imorgon ska jag och Sofie ut och rida. Ber till gud att det ska hålla upp medans vi är ute! Please! Jag är så sugen på att sitta på hästryggen. Idag har jag vart ute hos Napolie. Ser ut som om det kan gå vägen för henne :) Vore ju kul om hon blev bra igen!

Fyra kommande veckorna ser ut att bli proppade med plugg. Vet inte hur jag ska hinna med och klara av allting faktikst. Samtidigt som jag ska hålla mig lugn och inte stressa upp mig för att undvika att huvudvärken ska komma tillbaka. Suck. Får göra mitt bästa.

Imorgon blir det dock inget plugg. Bara ridning, middag hos mormor samt möte med fotbollslaget! Får se hur det går med det. Vill och hoppas på ett lag. Men blir det korpen är det fine med mig också bara vi håller ihop och lirar! :)

Annars är detta en mycket lugn helg. Behöver ta igen sömn för har sovit dåligt hela veckan.

Längtar julen för vill ha mina julklappar nu :D Inte så långt kvar nu ju faktikst.. Kul bara att man har grupparbete över jul. Usch. Men inte tänka på det nu. Dags och fixa nåt i magen den kurrar alldeles för mycket nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0