dAmpA!!!

Seg skit dag!

Klockan ringde så onödigt tidigt imorse! Jag vill aldrig jobba, för att gå upp så här tidigt är inte bra för mig. Mitt humör pallar det inte! Om man säger så här de första timmarna går bra. Praktiken gick bra. Barnen håller mig på bra humör :) Thank god! Åkte direkt till friskis efter för att dra ett pass. Mest tråkigt det var. Riktigt tråkigt. Kände verkligen inte för att ge nånting. Sen var det alldeles för mycket hopp och studs. Jag gillar inte dem så mycket. Blev mest att jag lallade runt. Hur som helst. Åkte hem och svänger in på parkeringen för att upptäcka att den är proppfull till och med alla platser där man egentligen inte får stå, som nedan för mitt fönster, var fulla!! Blir galen på det här! Det här är andra natten av tre som jag måste ställa mig på en annan parkering! Hur kul är det när man kommer hem sent på kvällarna? Jag förstår inte. Bor man här ska man väl ha rätt till en plats?

Så kommer in skit förbannad och vet rakt ut sag vart jag ska ta vägen. Slänger grejerna i golvet och lägger mig på sängen. Ligger där i en halvtimme och bara stirrar upp i taket tills jag inte är arg längre. Sen kom jag på att jag skippade disken igår...... Men efter lite mer svordomar och en tur genom duschen tog jag tag i det samt gjorde mig några toasts. Men mackapären ville inte grädda toppen på mackorna. Så kunde lika gärna slängt ut den genom fönstret.. Åt mackorna ändå satte mig vid datorn och slappa. Laddade hem nya Gossip avsnittet. Ha som om jag skulle få se det då?! Nej man måste ha någon ny äckel moviexplayer eller vad det stod. Och jag orkar bara inte ladda hem det eller ladda hem ett nytt avsnitt, för skulle inte det funka då har jag fan ingen dator kvar. Så jag ger upp för idag och slår på en dvd istället!

Åh just det, det kan tröja innan mitt nummer hoppas över till mitt nya sim-kort så.. har fortfarande det tillfälliga! Just so you know!

Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0