just lose it


Jag förstår inte hur jag kan vara så förvirrad? Kommer hem halv fem idag.. Fixar, byter om slänger ihop en macka och en youghurt för jag tänker att jag inte hinner laga mat innan träningen eftersom jag måste åka halv. Sen slår det mig att ja jag ska åka halv men inte halv 6 utan halv 7! Mitt pucko! Och nu har jag ju ätit macka och youghurt fast jag hade hunnit laga mat :S Förstår inte. Kan det vara chokladbollarna med rom i som vi fick i skolan? I don't get it! ;)

Ja men nu fick jag lite tid att blogga på hehe. Har haft redovisning idag. Det gick riktigt jäkla bra måste jag säga :) Den blev lite kort men skit samma den var bra och rolig! Och imorgon ska jag bara sitta en halv dag och kika på redovisningar och sen har jag inge mer skolan förrän den 29 maj då jag ska ha feedback och avslutning. Så det betyder SOMMARLOV! Tjiho! :D Ja nästan iaf. Börjar väl jobba snart I guess men men. Nästan så :)

Jag fick spela forward på matchen igår. Det var najjs. Jag vill inte vara back mer nu :P Men sådan tur ska man väl inte ha. Träning ikväll sen träningsmatch på onsdag och på söndag är det dags för nästa seriematch. Har redan glömt mot vilka fast jag kikade igår senast. Jaja.






                                     ~   I'm in love with a fairytale  ..









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0