- Blir krig ikväll!


Krigar match idag. Känns lite jobbigt. Igår gick det piss och ingenting förutom straffarna kändes bra. Typ. Fast jag hade ont i min vad så det drog ner humöret och allt blev lite tråkigt. Men idag är det som sagt krig!
Jag undrar vad det är med min vad, har liksom ont på insidan så det går inte stretcha ut det :S Ska få massage innan matchen idag så får vi se hur det går. Kunde knappt gå när jag steg upp imorse. Hoppas jag kan få bort det snart iaf.

Jag är så himla förvirrad nu för tiden. Jag tappar bort 500 lappar, får mejla 3 gånger innan jga kommer ihåg att bifoga med det som ska skickas..! Förra veckan var jag helt säker på att min syster tog studenten men tydligen var det ett år kvara. Jaha där ser man :P Förstår inte hur man kan vara så slut som jag är ibland? Det blir väl så iofs, när man har två förvirrade föräldrar menar jag :P

Sen har jag mitt huvud i kameraköp just nu. Har tittat ut lite olika systemkameror som jag är sugen på. Ska bara välja en. Haha. Alla har något de andra inte har så det är fan skit svårt och avgöra vilken som passar mig bäst. Bah! Kostar ju lite så man vill ju vara säker på att den är bra också! Fast det blir nog bra, känns som om jag kommer bli nöjd vilket som. :)

Nej jag ska limma på tassar på puffen jag köpte igår.


Önska oss lycka till ikväll på matchen! För vi lär behöva det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0