- kan man inte få vara frisk?


Det är något fel på mig. Jag är sjuk igen. Och jag är ALDRIG sjuk! På ett år brukar jag vara sjuk typ fem gånger nu har jag vart sjuk typ 70 gånger sedan i November! Fattar inte. Blir så ledsen kan aldrig träna, så fort jag gör det blir jag sjuk igen :S Mest tråkigt, så nu blire vila hela veckan fan. Lite ridning bara. Blä låt det bli sommar nu va fan!

I fredags fyllde kära Cassandra år så då blev det kalas hemma hos henne som fortsatte in till stan och Bluemoon :) Det var riktigt kul och det som skulle bli en lugn kväll blev en galet rolig kväll med en del små äventyr .. ;) Jag har fått tillbaka min partystämning det gillar jag :)
Lördag var jag så grymt trött, men pallrade mig hem till mami för Magnus hade lagat bilen :) så käkade hemma hos dem sen skulle i ha myskväll. Men dem drog hem till några bekanta och lämnade mig kvar alldeles ensam tack för sällskapet liksom ;) Tur att man har vänner som ville komma förbi. Var dock mest sur när de ringde och väckte en för skjuts, gud så jobbigt det var. Men har man lovat så har man.


Alltså hörrni det kan verkligen gå det här, hänger på typ en person. Men har lite mer tid på mig så :)

Melodifestivalen btw vilket jävla skit.

Nej fan jag måste plugga nu. Tråk men måste äckel tenta på torsdag :S



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0