lyckas alltid..


För denna helgen är det mycket. Eller ja det är alltid fullt på mina helger. Suck. :)

Ikväll får man vara med och gratulera, fira och partajja med Bella ute i hennes stuga. Kommer nog bli mycket mys. Innan värmer vi upp lite hos Cassandra :) Imorgon är det dags för nästa födelsedagsbarn nämligen min lilla Malin :D Då blir det grill och mys hos henne och senare kanske wq eller kolbäcksparken. :) Blir as najjs.

Jobbigt med allt festande för vi har nämligen en mycket mycket viktig match på söndag mot serieledarna Skiljebo. Och vi ska fanemej vinna den!

Det är också  strömsholmstävlingarna denna helg, mina tävlingar. Kommer inte hinna se något alls på dem :( Missade fälttävlan idag och kmr missa Grand Prix på sändag pga matchen. Kanske hinner gå lite imorgon innan stallet och Malins fest. Jag ska alltid klämma in så mkt på helgerna att jag alltid får stressa förstår inte.

På måndag är jag ledig och då ska jag sova och storstäda. Så det så.

Men nu mina vänner är det dags att bege sig till Surahammar.
Ha en trevlig kväll :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0