sömn är önskad


Jag är så sjukt trött och inte kan jag sova. Ligger vaken i timmar vissa kvällar Vill sova ju! Jag behöver sova så jag kan bli ordentligt frisk! Så jag kan börja träna ordentligt igen. Har massa spring i benen nu.. Rider ordentligt nu iaf och jag får träningsverk av det! Me don't like.

Har inte haft så mkt jobb nu ju, men anar att nästa veckan när jag faktikst skulle vilja vara ledig, då pappa är här, så kommer jag få jobba massor. Men bara bita ihop och se glad ut som alltid om så är fallet. Min bil är på lagning nu så jag har min finfina volvo till imorgon, får passa på och njuta innan man får tillbaka gamla forden :P

Kolla detta det var grymt  http://www.youtube.com/watch?v=je1KOcBYGjM 


Natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0