feeling happy


Så var det en ny vecka igen då. Jobbat lite på förmiddagen här sen åkte jag till cervera för de hade rea på min service så köpte allt som fattades förutom tekannan för den var slut :( Typiskt. Men sånt är livet. Imorgon är jag ledig, då ska bilen lagas. Glad att jag är ledig för de ska visa michael jackson konsert på tv och lite annat, jag vill ju se :)) Onsdag är det jobb hela dagen lika torsdag. Fredag blire bara lite jobb sen får vi se vad som sker. Lördag äre poolparty om vädret vill säg väl :) Kan bli kul det kan jag tro.

Vill åka till grönan och liseberg snart, taggad som sjutton! :)

Idag ska jag och Åsa rida ut med Nappis och Novis. Typiskt att det regnar. Hoppas det håller upp medan vi ska rida. Skulle vara skönt att skritta ut, men skulle dock behöva rida Nappis ordentligt. Men kan ju jobba henne ute också så. Ska sluta rida henne efter sommaren sen tror jag, har nästan bestämt mig för det. Men jag är i valet och kvalet... Ska börja med att gå ner till en dag i veckan iaf så får vi se. Vill försöka börja rida Norre igen ordentligt och tror inte jag hinner med båda hästarna tyvärr. Men det får va som det är Juli ut sen får vi se.

Vill att värmen ska komma tillbaka nu! Vill åka upp till stugan och sola och bada och mysa :)


Nej ladda för stallet!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0