Latest..


Idag är det Lördag.

Jag har nyss städat lite så det ska vara fint till kvällen då jag nog får besök av några fina flickor :D Så det blir lite god mat och singstar tror jag då. Kanske blir det en krogrunda för att möta upp lite roligt folk som besöker stan vem vet. Inte du och inte jag. Vi  får minsann se hur det blir tror jag.

Igår var jag i skolan och hade Matematik. Bråk. Me don't like so much. Men det var väl lite kul. Är fortfarande jätte kluven över hur jag ska göra. Lek, Lärande och Utveckling, Matematik eller Språk och Språkutveckling? Hjälp mig bestämma mig då! :( Tur att man har ämnesveckor då så man kan se vad man vill göra. Men tänk om man liksom ångrar sig. vad gör man då? Buhu vad jobbigt det blev. Varför sökte jag inte idrottslärare bara direkt? Gud så dåligt.

Igår efter skolan så jobbade jag sen plockade jag upp Madde och vi for hem och gjorde en uppfrächning sedan åkte och mötte Daniel :) på pizza hut. Käkade, for och bowla, jag kom sist. Råkade spela en gång på Dannes tur och gjorde såklart en strike, och sedan fick jag strike på sista men hann inte få nån poäng för den för tiden gick ut :( Sämst. Men det var kul ändå :D


            

                                                      


Sen var jag och hälsade på hemma hos mamma och snacka skit och mööös massa :) Tycker jag om.

Och nu ska jag åka till stallet och se hur pållen som vilat i tre dagar tycker om att rida lite haha. Spännande kommer det bli minsann! :) Gå tiden liten fortare till ikväll också :)

XO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0