01.59.37

Hejj hopp i bloggfabriken!

Nyss hem kommen från en krogrunda som var helt okej, lite spännande intriger, småflirtande och annat mys! En tripp till Donkan of course, blev en tidig vistelse för mina fötter gjorde mest ont och så överdrivet kul hade vi kanske inte! :p Har annat kul att se mer fram emot I think ;)

Tack för alla fina presenter älskade vänner :D <3
Kan ju berätta att jag fått singstar av mamma och Magnus och sedan snygg högtalare till min dator av pappa <3 Me like!

Funderar på att lösenordsskydda bloggen. Men varför? Har aldrig brytt mig förrut så varför har man blivit så pjåkig nu? Jag vet inte, kanske är det alkoholen eller nej nu hittar jag på tänkte ju på det redan efter vi haft diskussionen bloggar i skolan. Hm. Ska tänka på saken.

Sugen på singstar måste jag säga, men tror inte mina grannar blir så glada om jag kör igång med det nu ;) Haha! Får köra lite imorgon mellan plugg och städning. Sen ska jag ju hem till moster och få mer paket :))






Bjuder på denna ;)




Sovgott och Godnatt och Drömsött
Cassandra
2009-01-25 @ 13:59:35

Såå snygg bild :D

Martina
2009-01-25 @ 21:43:55

Tackar hihi ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0