sick friday night


Jag är sjuk igen. IGEN! Vad är det här? Jag brukar aldrig vara sjuk nu är jag det hela tiden? Kom igen! Hostar en massa, det värker i hela bröstkorgen och ryggen och att man har astma hjälper ju inte direkt till. Lite orolig för att de kan vara en lunginflamation på gång. Men har ju knappt nån feber som tur är! Men det känns något trist. Napolies ägare var väll inte överförtjusta när jag ringde och sa att jag var sjuk igen, men vad ska jag göra? Skulle ridit Saras pålle med hela helgen så känns tråkigt att missa det men det är ju som det är. Nu får jag sitta inne istället och ägna mig åt plugget. Har ju faktiskt prov på Måndag :S . Känns som om det kanske inte kommer gå så bra men får göra mitt bästa. Sen så fort den är klar blire att sätta igång med en liten uppsats som ska vara klar nästa helg men den ska nog gå bra.

Nyår var bra förutom hostan ;) trevligt folk och allt det där :)) (bilder på bdb och Facie) Men som sagt hade blivit mer röjj om man vart 100 % nu började man ju hosta så fort man öppna mun typ! Inte alltför trevligt! Men det kommer fler partyn :) Januari är ju som sagt fullspäckat! Vet inte hur pengarna ska räcka till om jag ska vara ärlig men det får gå, mamma har ju faktikst vart här idag och lagat matlådor till mig :D Underbart!

Hos pappa var det kanon, saknar dem redan. Kul att för en gångs skull var alla Lindgren syskonen tillsammans, det är inte ofta det sker kan jag berätta! Och inte blev det dokumenterat ordentligt! Men ska försöka ordna det tror jag. Vill ha en bild på alla oss. Skulle vara kul :)

Men ska nog äta lite glass nu och dra igång en film så man får tiden att rulla lite.,

Krya på er all you sick people in the world!

;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0