IG


Jaha tenta imorgon. Kommer att gå bra. INTE!

Johanna och Maria kom hit för ett tag sen, för att gå igenom och lite sånt där och det gjorde vi och Johanna kunde typ allt, Maria kunde mycket och jag kunde INGENTING! Hängde inte med nånstans. Men det får gå som det går helt enkelt! Jag kan det jag kan och mer kan jag inte göra. Har ju fem gånger på mig att klara det, måste ju gå någongång! Va fan! :D

Men roligt har jag haft som fan ikväll! Var kul! Skönt att få träffa flickorna igen, hoppas verkligen vi kommer i samma klass nu i E-tuna. Blir jobbigt annars :/ Vi måste ju hålla ihop nu liksom.

Vill bli frisk nu :(  Så jag får börja träna, är så himla taggad! Ska fan få igång den konditionen man hade för två år sedan och hrm om det går den kroppen.. HAHA kommer väl aldrig hända men! Nej men några kilon kan man nog få bort och sen få lite bra kondis igen fan hösten var ju nästan lite pinsam! Usch! Taggad som sagt så vill bli frisk och köra igång. På torsdag är det iallafall fotbollsträning men är nog inte tillräckligt frisk för köra så hårt än, blir nog bara lätta promenader slutet av veckan bara.

Nej ska läsa igenom anteckningar och sånt en sista gång nu då innan man gör nå annat skit typ som sova.

Vill skänka en tanke till Johanna som ska gå promenad i -17 grader!
Ha det så trevligt ;)


Hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0