Back home


Haft en skön helg i Göteborg. Ville inte åka hem. Hade helst stannat hos pappa en vecka och bara gått och skrotat på gården. Fan vad skönt. Men man har ju tyvärr en verklighet att komma tillbaka till. Inget jag längtat till direkt. Vill bara härifrån känns det som. Usch. Allt är verkligen segt just nu. Blä.

Träningen var kul idag :) Vill köra torsdag med men måste ju rida då, inte ens det är lockande. Är nog bara fotbollen som är rolig just nu. :S Vette fan vad som är fel med mig just nu? Men det vänder väl kanske när våren börjar komma och man känner att sommaren är närmre :) Hoppas jag!





I find the answers aren't so clear
Wish I could find a way to disappear
All these thoughts they make no sense
I find bliss in ignorance
Nothing seems to go away
Over and over again
Just like before

Karin
2009-02-24 @ 19:36:42

Jag tror också att allt kommer att kännas roligare & lättare när det börjat bli vår. Var kul att träffa dig idag! Miss u! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0