sunnyday


Jaha vilken tråkdag det var idag då.. Men men skönt det med. Idag har jag bara slappat och vart ute med vovve. Har också städat lite tills mamma kommer hem sen städat min bil invändit :O Känner mig bra faktiskt. Så nu väntar man mest på att de ska komma hem så man får se vad de handlat åt en ;)

Igår åkte jag, Mallan, Madde och Angelica över till Sazza som hade fest vilket var najjs. Blev lite sugen faktiskt men denna helgen passade det inte att släppa loss tyvärr. Men nästa helg då är jag på! ;) Så skönt att vara ledig då kan man bara göra det man vill och vad som behövs! Det gillar jag. I veckan blir det stan med Cassa, rida, måla lister, hälsa på träning med mera. Ska försöka ta en promenad varje dag också! Ska ju bli duktig nu är det tänkt. Haha vi får väl se hur det går med det då.

Förövrigt så har jag myggbett överallt! I don't like! :(

Veckan hos pappa var bra :) Måndagen när vi kom var vi över till storebror och kolla in deras gård och nya stall :) Så kul och träffa brorsönerna skulle vilja se dem oftare liksom! Hursomhelst på tisdagen var vi på Liseberg. Det var massa folk men lite fick vi åka minsann! Blev mest bergochdalbanorna! De är ju roligast :) Sen spela vi massor. Jag vann stjärnvinst på marabou på mitt första spel! ;) Sen vann jag en chipspåse och en daimpåse. Faster vann stjärnvinsten på plopp, geijsa och kexchoklad och sedan en drös med småvinster! Hon hade sjukt flyt! Det var roligt. Systrarna vann ingenting stackrarna. På onsdagen åkte jag och faster själva in till Göteborg och vandrade omkring. Köpte två tröjor, en klänning och en sjal :) Sedan på torsdagen var vi och käka i Alingsås på resturangen där Frida jobba sen var jag och Wendela hemma och slappa bara. En bra vecka. Hade velat stanna längre och hängt med på meeting över helgen men skulle ju hem till lillebror och hund så.

Min förkylning känns något bättre idag. Men jag funderar på om jag kanske inte är lite allergisk mot något också? Vi får se. Ska lägga mig i soffan nu tror jag och sova lite. Vi hörs.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0