in love


Dead By April igår. Vad ska man säga. Så jävla bra! Så jävla glad att vi åkte. Jag har nya favoriter thats it. Usch och fy säger jag bara, jag är kär!

.. och trött!

Sov som en kratta igår i huset som jag förtillfället bor i. En av hundarna började skälla som en galning mitt inatten så sen var det ju kört, mörkrädd och lättskrämd som man är. Glad om jag ens sov tre timmar ellet nått. Sov därför hemma inatt. Stannade till här med Maria och tog ut hundarna på natten efter dba sen hem till stan och sova. Men blev ju rätt sent så fick bara fem timmars sömn innan det var dags att åka hit igen. GÄSP! Känner inte för mycket idag kan jag lova! Jo rida men inte just nu. :)

En sak har jag kommit fram till iaf. Jag vill hellre ha häst en hund! En hund måste ut flera gången om dagen och man måste hålla på med den och en kan inte vara för mkt själv osv osv.. Men en häst den ger du mat på morgonen, kör ut i hagen sen kan den gå där tills du orkar hålla på med den igen haha. Mest skönt. Plus att det är mycket roligare. ;) Fast jag vill ju ha en hund ändå. Kanske.











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0