p r e m i ä r


För jag ska åka till Norrköping idag :D  För idag är det seriepremiär för speedwayen :D Jag kan nog inte vara på bättre humör, ja om man glömmer bort min lilla onda fot och bak. ;) Men det är speedway idag så jag skiter i det! Så det så!
Dagens match som jag ska se kan gå hur som helst men hoppas på en fin smedvinst, men blir tuft på norrköpingsbanan för den är svår. Tror inte det blir några höga placeringar i år för smederna men de kan skrälla om de får ihop det liksom.. 


     
           



Imorgon ska jag pröva träna med foten. Det blir till att tejpa rejält men det ska nog gå bra hoppas jag. Den ömmar ju lite idag som sagt men vi får se. Måste bara spela på söndag iaf är så sjukt taggad så det finns inte! :)

Längtar till ikväll sen till på torsdag ;)

Nej måste jobba vidare nu. Blä.

PyssyKrym
Lisa
2009-05-02 @ 11:26:26
URL: http://lisa-underwear.blogspot.com

Hur gick det med hästen? Var det den som har orsakat dig smärta? Ska du köpa nu då?



Nyfiken i en strut :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0