280 knyck helst!


Jag har en dröm, eller dröm kanske inte är rätta ordet men det jag skulle verkligen vilja testa på är att köra en äkta rallybil. Vore inte det mest coolt?! Jag har rejsat massa med bilen idag, livar liksom upp allt lite och man får en såndär kick. Tidigare har jag alltid vart inne på att testa cross men rally på en grusväg i skogen skulle nog vara grymt mycket roligare! Eller vad tror ni?

Har tränat max denna vecka för första gången på ett tag och fan jag är fortfarande frisk! :D Äntligen! Har fan tappat mkt på de få veckorna jag ändå vart borta, känns inte bra det :/ men det får man ta tillbaka! Försöka iaf.. Träningen idag var grym och riktigt rolig som alltid :) På lördag har vi match och jag är taggad som fan! :D Kolsva watch out!

Hoppas det är lika fint väder imorgon för då ska jag gå lång promenad :)

Natti!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0