Here it goes..


Haft första dagen på min VFU nu. Och den var faktiskt väldigt bra :) Även om jag är på en avdelning på förskola nu och inte har den åldern jag tänkte så har jag redan kärat ner mig i alla barnen och speciellt två som jag planerar att kidnappa. ;) Haha nej men faktiskt var riktigt mysigt med en massa småbarn. Lugnt och skönt och bara massa lek och mys. Var in och hälsade på förskoleklassen med och där var det livat kan jag lova! Men de är ju charmiga på sitt sätt och en får man agera lärare mer vilket jag tror jag vill. Men älska småbarn iaf :) <3

Annars.. jag måste ta tag i träning igen. Det här går inte mer. Jag skäms över mig. Skärpning!
Och jag måste skärpa mig på pluggandet! Det är inte sant vilken dålig självdiciplin jag har! På gymnasiet var det aldrig såhär, men å andra sidan fick man ut så mycket av lektionerna då. Föreläsningarna var roliga och man lärde sig något och det var nästan bara det man behövde för att klara sig. Men nu ska man läsa flera 100 sidor i veckan i böcker som är tråkigare än Epos! Och ni som gått SP vet att det inte finns nå värre en Epos. But trust me it does! Jag hatar att läsa in fakta. Usch. Jag kan inte koncentrera mig heller iofs. Men sällan att det är mitt fel...................... Bara lite kanske.



I have to stand strong and not give up.
I have to now.






Oh and I don't know
I don't know what he's after
But he's so beautiful
Such a beautiful disaster
And if I could hold on
Through the tears and the laughter
Would it be beautiful
Or just a beautiful disaster



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0