Hello beutiful!


~~
Jag tänker hoppa, ner från Eiffeltornet
om
du sviker mig
för jag ska hämnas, om jag lämnas
ensam utan dig.
Jag tänker
hoppa, ner från Eiffeltornet
om du lurar mig,
men
jag hoppas att jag stoppas
i hissen upp av dig..



Ted Gärestad är guld!

- Speciellt när man drygar framför datan och inte kan tänka.




Blir nog speedway ikväll dåra. Sista matchen ju så lär väll. Men de kommer säkert förlora och åka ur elitserien iaf så. Kommer ju liksom aldrig gå utan Jonas det säger ju sig självt. Men vore ju underbart kul om de kunde tänka sig vinna en sista gång.....Vi får väll se! :O


Det går apa med mitt pluggande jag fattar inte hur jag ska lösa den här uppsatsen det funkar bara inte. Kan inte tänka.
Fan.


Oh just ja det ska införas luftstaket på alla svenska speedwaybanor runt om i Sverige till nästa år! Skit bra! :D

Vi hörs sen. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0