Irreplaceable


Fan vad dålig jag har vart idag. På alla sätt och vis. Skäms.
Har inte pluggat som jag ska. Borde ha gjort så mycket mer än vad jag har gjort. ICKE BRA MARTINA!
Imorgon blir det att sitta i skolan med Maria och bara vrål plugga!
Vi löser nog det där.

Jag ahr motionerat idag! En riktig långpromenad :D Fan vad skönt det var men efter cirka 45 minuters underbart promenerande så fick jag satans ont i ryggen igen. Så sista kvarten hem var meest jobbig. men efter legat en halvtimma i sängen sen så gick det lver hyffsat. Har lite små ont nu när jag sitter i soffan men lagt en kudde bakom ryggen för att sitta rakare :P Får väll se om det hjälper nå.
Kan ju berätta att farbror doktorn sa följande när jag var där i fredags: (jag hade/har as ont ner mot svanken så ringde och fick tid)

- Sitter du mycket?
- Ja jag har nyss börjat plugga igen så det blir en del.
- Ja jag tror du sitter fel och musklerna har blivit överansträngda.
- Jaha jobbigt läge jag hamnat i då.

Fy fan säger jag bara. Sen när kan man få en överansträngd rygg av att sitta. Fick aldrig ont när jag gjorde mina förra 12 år i skolan!? Varför nu? Skratt retande. Men jag får väll börja tänka på hur jag sitter och så då.. Men jag tror det har nå sammanhang med det ryggonda jag fick i sommras av jobbet. Får se om det blir värre eller ej..

Lugn helg annars. Var på Björn, Måns, Özz och Soren! De var otroligt roliga och det var länge sen man garva så mycket :D Det var verkligen en toppen kväll med flickorna.

Nästa helg är det SKs av slutningsfest, med herr- och damlaget :) Kommer bil mycket roligt hoppas jag?
Men blir ledsen om du inte följer med... Vill ju verkligen det.

As sugen på att spela faktikst.. det spelades en match på bäckby här när jag var ute och gick. Var tvungen och stanna och kolla lite. Idag var det just en sådan där perfekt dag och spela! Blev verkligen skit sugen. Hoppas verkligen inte ve behöver lägga ner laget.. Vill inte det. Men kommer stå fast vid vad jag sagt. Blir det inge mer SK lägger jag av. Kanske nått korplag för skojjs skull då :P Men tvivlar på det. Blir fullsatsning på hästar istället isf.

På tal om hästar kopplar jag till pappa osv ialf ska åka ner och hälsa på snart tror jag. Men fick veta att syrrorna kommer hit i november så ska försöka få dem att stanna nån dag längre så vi kan umgås litegranna :) Skulle vara skit kul! Vore kul om pappa med kunde komma upp ett par dagar. Saknar så mycket. Men vet ju hur läget är såå. Får pallra mig dit istället.

Nej kika film nu. Sen sova. Kanske upp tidigt för en morgonpromenad?
Ska sola imorgon också tänkte jag.


Goodnight.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0