Dags för skol-vecka igen..


Just nu äre bara plugg plugg plugg plugg plugg och plugg... Och fy fan vad trist det är!
Imorgon har jag muntlig redovisning som ska filmas. Är redigt nervös. Men jag är ändå lite nöjd med min argumentation, den är cirka 4 minuter när jag läser den långsamt, men man vet ju hur det bli imorgon när jag ska stå där framför en halv klass och en kamera. Icke bra. Jag vet hur det blir och snabbt kommer jag läsa men måste försöka hålla mig lugn så den inte blir för kort. Försöker intala mig redan nu att det inte är någon fara och att allt kommer att gå bra. Så vi får väl se. Ska träna några fler gånger framför spegeln tror jag. Ska försöka göra den i början så slipper jag vänta så länge och bli så nervös.

Förövrigt så är jag sjuk. Hade feber igår och imorse men nu är jag piggare. Har fortfarande huvudvärk och halsont dock. Har smittat pojken också så han ligger däckad och inte kan jobba stackarn. :( <3 Så vi har haft sjukstuga idag efter vi lämnat in hans bil. Fick lite plugg gjort där, det var bra. Konstig nog pluggar jag bättre när jag är hemma hos andra eller i skolan. Sjukt. Kanske ska ta och uttnytja det lite mer. Sitta i skolan lite och så. Kan ju faktiskt taga med min egna dator ska bara köpa en väska till den :) Och en hårdisk.

Blir nog inge jobb denna vecka. Får se. Kanske på onsdag eftermiddag men har så mycket plugg. Får nog satsa på det istället och sedan på att bli frisk.

Fick sms med beröm idag från Napolies ena ägare om hur fin hon alltid är efter jag har ridit på henne. Känns toppen bra att det jag gör med henne ger resultat. :D Kan inte vara stoltare just nu. :D
Ibland är jag bara för bra. Kanske ska våga mig på att boka en lektion med Maria, hon som äger stallet där Nap står. Så både hon och jag kan få en genomkörare. Ska tänka på det sen fråga A-L och R-M om jag får.

Höll på krocka idag när jag åkte från A. Det är som en avsmalning vid en busshållskur och de från andra håller ska lämna företräde så jag körde men det gjorde den också så jag fick vejja upp trottoarkanten! Slängde mig på tutan och skrek som en galning. J-la idiot! Så arg jag var sen hela vägen hem, usch. Vissa folk kan inte köra bil helt enkelt.

Nej ska ställa mig framför spegeln nu. Träna träna träna.


Miss you allready




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0