twilight


Ni måste bara se, så jäkla bra film (twilight) helt kär i den ! :) Den hade verkligen det mesta, precis vad jag behövde nu. Det är mys att gå på bio så fattar inte varför man inte gör det oftare? Får ändra på det tror jag!

Mycket som det är dags att ändra på nu, måste börja ta tag i saker och ting nu. Plugg och träning främst har verkligen blivit lat och bekväm och visst jag är det oftast men inte så här mycket  Så dåligt av mig.  Speciellt med plugget. Men har mycket som stör koncentrationen just nu också. Men jag kämpar på och försöker tänka på mitt mål.


Till en person (x) vill jag be om ursäkt. För när vi avlsutade saker och ting för hur tre (?) år sedan var jag en "bitch" och har inte insett det förräns nu. Jag hörde aldrig av mig för det var enklast för mig men jag insåg inte hur mkt det kan ha sårat dig. Men idag förstår jag hur jävla ont det gör när man inte hör av från någon. Så förlåt.


Imorgon ska jag fira faster sen kanske om det blir nått plugga med johanna och maria :) Åh just ja köpa mossa till min adventsljusstake också. :)


Jag har en förbannad hosta ! Hata !


Sovgott.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0