Jaha måndag då?


Jovars jag är nog på bätte humör idag. (än när jag skrev förra)

Men lätt att bli depp i dessa tider, jag har ju gått under förrut när det bara blev för mkt, ibland känns det som om det är nära igen. Vill inte bli så igen. Det var så jobbigt. :(  Usch.


Bara förvirrad över allt just nu.     Och då blir jag rädd, osäker och kanske lite gnällig.
Men det är svårt när man är kär.

...och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sen,
Men månen är död när jag tänker på det och himmlen är gjord av sten.



Min sista vecka på vfun. Sen kommer jag inte tillbaka dit förrän nästa höst och det är helt jäkla sjukt! :(
Alla barnen kommer glömma mig jue, och de stora kommer hinna sluta och byta avdelning. Åhw :( Sorgligt det känns då.
Systrar kommer på fredag, men ingen pappa :( Jobbigt. Hade behövt det.

20 december blire fest med faster och mina kvinnor fy fan vad kul ;) Synd att inte mamma ska med bara. Då har man iallafall någonting att se fram emot.


~ ♥ ~

Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig





 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0