How long do I have to wait?

 Ridiculous


Jag ångrar icke men förstår dig men du måste förstå mig med.


Lite bättre idag, men har fått lite hosta :O :( Hatar att ha hosta.
Måste pallra mig till stadsbibloteket imorgon tydligen för vi ska ha nå jäkla grupparbete. Fyfan kommer aldrig orka. Inte har jag läst de som ska läsas heller. Får skippa tentan på fredag också. Ska jag lära mig tre böcker på typ tre dagar? Tror inte det. Fan jag som skulle pluggat fatt ihelgen. Allt förstört. Och nu kan man inte koncentrera sig heller även om man kanske hade orkat bara för allt ska vara så jävla löjligt struligt.

Sen missar man träningsmatch på onsdag också. Jag som älskar inomhusmatcher. Så jävla roligt. Fyfan vad allt känns pest nu. BLÄ.



still miss u
Cassandra
2008-11-26 @ 12:36:44

Är du de? :D Bra för jag ska ha fest!, troligtvis, kommer dudå? ta med dig angelica :)

cassa
2008-11-26 @ 12:37:28

lr så kan du ta med din pojk lr vem du vill :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0