Underbara sommaren har kommit!?


Vi hade vår lilla stugreunion igår. Det var extremt roligt. Men lite för mkt alkohol för min del. Hrm.
Men så underbart det var att vara där uppe igen :) Bara vara. Gå ner och bada, ligga och sola. Fan vi måste verkligen vara där mer tillsammans. I sommar förhoppningsvis! Hade verkligen as kul och är så glad att vi gjorde det här. Och hoppas vi fortsätter med det också! 
Bilder LindgrenMartina.bilddagboken.se

Lovely  :)


Stort plus för det undebara vädret vi har fått nu ! <3


Så idag är man lite seg av värmen och kvällen igår. Men känns bra ändå. Imorgon äre match sen kanske fest på kvällen? Den som lever får se. Annars kanske träffa flickorna och planera Norge. Vore najjs det med.


Btw, jag har badat tre gånger i år nu. :D Och inte bara doppat mig, okej första gången. Men idag så badade jag :) Vi simmade ut till alla stenar och så. Fan det var riktigt skönt :)  I Love Summer !  Hoppas den stannar nu bara.







~~

Den blicken går inte att gömma sig ifrån.
Den ser rätt in i mig.
Som den alltid har de senaste 20 åren.

Och alltid kommer att göra.


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0