Ascha bajjs.


Jag funderar fram och tillbaka på hur jag ska göra med min lägenhet. Jag vill måla om få bort den här blågåra färgen som kusin målat med. Och den hemska tapeten. Måste bara göra om. Vill ha nytt! Måste komma iväg och kika på lite tapeter. Sen tror jag att jag ska måla vita väggar och sedan en i någon färg sen ha en tapetserad då ..
Eller några förslag någon?  Vill helst ha i färgen vit-svart-mörkröd-grå.


Det är så underbart väder utee så jag blir helt galen ! :D Vill helst tillbringa varenda minut i stallet. (a)
Var där idag. Ulf och Ulrika körde Norre och Arrak. Valle skulle skos så.. Ja jag kände mig lite våghalsig och tog ut Kalle :O:O Men det gick väldans bra faktiskt. Så ska nog börja rida honom lite hemma igen bara. Men inte när han har stått mkt :O Nu hade han ju gått i två dagar så.


Längtar till i sommar. Till vår roadtripp till liseberg och norge. Till ännu mer värme och bad. Massa ridning. :)
Vad underbart det ska bli ! :)

Och speedway (a) :)
Men nu är Kim skadad :( Fan. Borta hela säsongen typ. Såå himla dåligt. Varför just han för. Typiskt. Usch.
http://ekuriren.se/link.php?id=679380


IFK Göteborg vände mot Kalmar igår. Det kändes riktigt gött !
Något som också var gött var att vi vann seriepremiären. Fy vad bra det kändes även om vi spelade riktigt illa så var det så himla skönt. Tortuna next. Dem har vi ju redan mött så känns bra. Vi vet vilket spela vi ska spela så det är bara att försöka hitta det och mala på. Vi ska upp till femman thats it.


eran kära martina säger nu hejjsvejjs.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0