Hatar snö.

Bara för att jag har fyra dagar ledigt och verkligen hinner vara hos pappsen ett par dagar ska det vara snöstorm. Så himla tråkigt ! Dock så ska det ge sig till eftermiddagen så jag hoppas verkligen att det gör det. Så kan man fara ner då istället. Annars får man väll åka imornbitti men det vill man ju inte.

Usch jag har ltie dåligt samvete för jag inte tränat nå i veckan. Herregud så dåligt av mig. Okej jag har jobbat en del men det är verkligen ingen ursäkt. Sen jag var magsjuk har jag tappat fokus på det helt och den här veckan katastrof :S SKÄRPNING till nästa vecka, verkligen! Speciellt nu, det är påsk och jag ska hem till pappa den största gottegris familjen i världen !! Jag kommer rulla hem! :O :D

Missar matchen på måndag, lite tråkigt men men. Undrar vilka de ska spela mot? Vi var bra i premiären. Eller inte bra bra men bra för vi förlorade inte :D:D Mot tuna vare. De tog oss på kondis. Men när vi tränat upp den och spelat ihop oss lite mer så kommer vi ta dem. Det är i serien det gäller. Till division 5 ska vi, thats it!!


Jag vill måla om min vägg nu tack.



Glad Påsk ! (:

E-type & The Poodles - Line of fire





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0